1 (3).jpg3pics-mono.jpg3pics.jpg4pics-color1.jpg4pics-mono.jpg5pics-color1.jpg6pics-color1.jpg

Priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinės kompensacijos skyrimas

 

Eil. Nr.

Pavadinimas

Aprašymo turinys

1.

Administracinės paslaugos kodas

15.15.

2.

Administracines paslaugos versija

3. versija

3.

Administracinės paslaugos pavadinimas

Priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinės kompensacijos skyrimas

4.

Administracinės paslaugos apibūdinimas

Priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinė kompensacija – mėnesinė piniginė išmoka. Teisę gauti priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinę kompensaciją turi asmenys, kuriems yra nustatytas specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis. Priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinės kompensacijos yra šių dydžių:

1) asmenims, kuriems nustatytas pirmojo lygio specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis, – 1,1 (125,40 Eur) tikslinių kompensacijų bazės dydžio;

2) asmenims, kuriems nustatytas antrojo lygio specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis, – 0,6 (68,40 Eur) tikslinių kompensacijų bazės dydžio.

5.

Teisės aktai, reguliuojantys administracinės

paslaugos teikimą

-Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų įstatymo pakeitimo įstatymas;

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2019 m. sausio 23 d. įsakymas Nr. A1-39 „Dėl kreipimosi dėl tikslinių kompensacijų skyrimo ir mokėjimo, tikslinių kompensacijų skyrimo ir mokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;

-Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas.

6.

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi

pateikti asmuo

– prašymas;
asmens, turinčio teisę gauti slaugos išlaidų tikslinę kompensaciją, vieno iš tėvų (įtėvių), globėjo ar rūpintojo asmens dokumentai;
– vaiko gimimo liudijimas;
– neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos išduoti dokumentai, patvirtinantys, kad neįgaliam vaikui nustatytas sunkus ar vidutinis neįgalumas;
– neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos išduoti dokumentai, patvirtinantys, kad nedarbingiems ar iš dalies darbingiems asmenims, netekusiems 60 procentų ir daugiau darbingumo, bei senatvės pensijos amžių sukakusiems asmenims, kuriems nustatytas specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis.

7.

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti

institucija (prašymą nagrinėjantis

tarnautojas)

1. Išrašas iš Gyventojų registro duomenų bazės apie asmens deklaruotą gyvenamąją vietą.

2. Pažyma apie tai, iš kokių lėšų finansuojama įstaiga, jei asmuo, kuriam prašoma skirti tikslinę kompensaciją, apgyvendintas ar slaugomas globos, auklėjimo ar slaugos įstaigoje.

8.

Administracinės paslaugos teikėjas

Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyrius – vyriausioji specialistė – Asta Valiaugienė, tel. (8 389) 64 034, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. , išmokų specialistė - Dovilė Šaučiulienė, 111 kabinetas, tel. (8 389) 64 045, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

9.

Administracinės paslaugos vadovas

Inga Šakalienė, el. p. inga.sakaliene@utena.lt, tel. (8 389) 61 622, faksas (8 389) 50 460

10.

Administracinės paslaugos suteikimo trukmė

10 d. d.

11.

Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai)

-

12.

Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys

Prašymo forma

13.

Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę

paslaugą

Prašymai gali būti pateikti asmeniškai, elektroniniu būdu, kai valstybės elektroninės valdžios sistemoje teikiama elektroninė paslauga arba per atstovą.

14.

Administracinės paslaugos teikimo ypatumai

15.

Administracinių paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą

Joomla templates by a4joomla